Menu

شصت توصیه کوتاه برای بازاریابی اینترنتی

توسعه بازار و فروش با مشاوره های کوتاه

hessam 0 77 رتبه مطلب: بدون رتبه

در دنیای امروز، اینترنت سهم بسیار زیادی در افزایش اطلاعات و گسترش ارتباطات داشته و بدون شک در افزایش درآمد کسب و کارها نیز موثر بوده است. بازاریابی اینترنتی یکی از انواع بازاریابی است که به تمام حرفه ها ورود کرده و در معرفی کسب و کارها و تبلیغات برای آنها بسیار کارآمد و موثر واقع شده است.

معرفی کتاب؛ از کاروان اقتصاد تا ساربان سیاست

نظام بانکداری ایران و بین المللی سازی

hessam 0 42 رتبه مطلب: بدون رتبه

کتاب «نظام بانکداری ایران و بین المللی سازی؛ از کاروان اقتصاد تا ساربان سیاست» که به تازگی از سوی شرکت انتشاراتی فدک ایساتیس[1] منتشر شده  است برخلاف رویه معمومِ کتاب های بانکداری بین المللی  به لحاظ محتوا و ماهیت کار جدیدی است و در در نوع خود می توان آن را  نخستین کتاب از این دست برشمرد. برخلاف کتابهای بانکداری بین الملل که عموما به گردش کارها و فرآیندهای مرتبط با انواع عملیات و
تراکنش های بین بانکی در حوزه بین الملل  می پردازند؛ در این کتاب بین المللی سازی بانکها بر اساس انواع استراتژی ها و روش های ورود بین المللی و الزامات ورود اعم از استانداردها، رویه ها، عرف، مقررات بین المللی، کنواسیون های لازم الاجرا، مقررات سرزمین مقصد، منابع، فرصت ها، شرایط صنعت، شرکت های چندملیتی،  نقش نهادها در بین المللی سازی، انواع استراتژی های ورود، نقش قوانین و مقررات سرزمین مقصد، مبادلات میان فرهنگی و مواردی از این دست مورد مداقه دقیق قرار میگیرد.  

 

[1] www.fadakbook.ir-66482221-66481096-66465831

اپلیکیشن مارکتینگ چیست و چرا برای تازه کاران در کسب و کار مهم است

اشنایی اجمالی برای تازه کاران در کسب و کار برای برداشتن گام صحیح در استفاده از اپلیکیشن های خودساخته یا کارگزاری ثالث

hessam 0 81 رتبه مطلب: 2/0

از میان روش‌های فراوان بازاریابی، بازاریابی اپلیکیشن یا اپلیکیشن مارکتینگ به دلیل هدف گرفتن کاربران تلفن‌های همراه یکی از مؤثرترین تکنیک‌های بازاریابی محسوب می‌شود.
امروزه با افزایش ساعاتی که مردم از موبایل‌هایشان استفاده می‌کنند و با توجه به اینکه موبایل توانسته هم‌نشین اوقات مرده کاربرانش باشد، استفاده از موبایل از تلویزیون و حتی کامپیوتر نیز پیشی گرفته است. از میان تمام ویژگی‌هایی که یک موبایل می‌تواند در اختیار کاربرانش قرار دهد، اعم از شبکه‌های اجتماعی و وب گردی، کار با اپلیکیشن‌ها نیز طرفداران زیادی دارند و همین مسئله آن‌ها را به یک محیط مناسب برای بازاریابی محصولات/خدمات تبدیل کرده است.

یکصد ایده برای ایمیل مارکتینگ

ترفندهایی برای تازه کاران در کسب و کار

hessam 0 138 رتبه مطلب: بدون رتبه

برای اینکه بهترین نتیجه را درر ایمیل مارکتینگ بگیرید؛ باید تا حد امکان مخاطب را با آن درگیر کنید. اما چطور میتوانید هر هفته با ایده های جدید مخاطبتان را ترغیب کنید که ایمیل شما را دنبال کند؟

این کار واقعا سخت است! ما سالها برای اینکه ایده های ایمیل های ارسالیمان جذاب و تازه باشد تلاش کردیم و نتیجه این تلاشها، یک لیست از بهترین و جذابترین ایده ها برای ایمیل مارکتینگ است که تعامل شما و مشتری را آغاز میکند. فراموش نکنید که حتما نمودار مقایسه ای بازگشت سرمایه در ایمیل مارکتینگ را که پیوست این مطلب هست مشاهده کنید.

در اینجا 100 ایده محتوایی برای شما پیشنهاد می شود.

قبل از اینکه از این ایده ها استفاده کنید؛ حتما به سه سوال زیر جواب دهید:

  1. آیا برای مخاطبان مورد نظر شما مناسب است؟ شما خوانندگان خود را بهتر از هر کس می شناسید. اطمینان حاصل کنید که ایده های خبرنامه شما به درد مخاطبان شما خواهد خورد. آیا ارزشی به زندگی آنها اضافه خواهد کرد؟
  2. اهداف نهایی شما و پاسخ ایده آلتان چیست؟ ایده هایی که به شما در دستیابی به هدف کمک می کنند را انتخاب کنید. هدف شما می تواند به سادگی تعامل خواننده و یا خاص تر مانند افزایش فروش باشد. انتظار دارید خواننده چگونه پاسخ دهد؟
  3. آیا ایده محتوایی خبرنامه متناسب با برند شماست؟ هر ایده برای هر نام تجاری مناسب نیست. قبل از اجرایی کردن ایده ها، در مورد ارزش محوری برند و شخصیت برندتان فکر کنید. آیا این ایده محتوا با ارزشهای من هماهنگ است؟

حقوق شهروندی و دریچه های باز فقه

سید حسام الدین پورعباسی؛ کارشناس حقوق و علوم سیاسی

hessam 0 127 رتبه مطلب: بدون رتبه

در روزهای اخیر دو مطالبه شهروندی از سوی زنان در مرکز توجه رسانه های قرار گرفت که هر دوی آنها منتظر واکنش های فقهی برای رد یا تأییدبودند. یکی موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها  و خودسوزی مرحومه سحر خدایاری و دیگری گواهینامه موتورسیکلت برای زنان است که البته دیری است هر دوی این موارد در ملل دیگر محلی از اعراب بحث ندارد.با این مقدمه  می خواهم این نوشتار را با فتوایی از مرحوم امام (ره) در کتاب الطهاره آغاز کنم که می فرمایند: «اگر بدانيم که کسی اصول دين را پذيرفته و اجمالاً قبول دارد که پيامبر احکامی داشته، ولی در وجوب نماز يا حج ترديد داشته باشد و گمان کند که اين احکام در اوايل اسلام واجب بوده، ولی در زمان‌های اخيرواجب نيستند، اهل دين چنين انسانی را غيرمسلمان نمی‌شمارند، بلکه دلايل کافی برای مسلمان بودن چنين شخصی وجود دارد.» پر واضح است که حضرت امام کاملاً با وسعت نظر کم نظیر خود تعارضی پر چالش برای آیندگان را بین فقه و حقوق برآمده از عقلانیت مدرن را با این فتوا مرتفع نمودند. نمونه های دیگری از پویایی فتاوا و شهامت ایشان در حل مسأله را می توان در چالش های روز آن زمان نظیر سینما، موسیقی، اشتغال، تحصیل و حق رأی زنان، جشن های ملی نظیر نوروز و یلدا و مواردی از این دست به یاد آورد. قطعاً در نبود چنین کاریزمای فصل الخطابی هر کدام از این مباحث می توانست مانند چالش های امروزیتا سالها لاینحل و محل کشمکش موافین و مخالفین و شکاف بین مطالبات مردم و حاکمیت باشد. امروز نباید فراموش کرد که در کنار تأکید بر اداره امور مبتنی بر احکام شریعت جایگاه حقوق بشر در ارکان جهان مدرن بر کسی پوشیده نیست. انسان در جهان جديد نقض حقوق بشر را با نقض عدالت و اخلاق مساوی می‌داند. از یک سو در این شرایط حقوق بشر جزء لاينفک عقلانيت بشر امروز است و از دیگر سو برای ما به عنوان انسان شرقی، ايرانی و مسلمان پيوسته پرسشی  در جهان جديد رخ نموده است که: داشته‌های کهن سنت ما، همان سنتی که از شرق، از ايران و از اسلام به ميراث برده‌ايم چه نسبتی با جهان جديد و مشخصاً چه نسبتی با حقوق بشر دارند؟

RSS
1234

موفقیت و عملی شدن خواسته شما برای کسب کاری بهتر

دی ان ان